#Breakfast

Publicerad 2013-12-10 09:31:32 i Vardag,

 
Sitter ju nu och kollar H&Ms rea som dem ökat på med massa skoj! Synd att jag inte har så mycket på kontot just nu! Mumsar på vaniljkvarg med apelsin, kokos, blåbär och hallon med skogsbärste. Snart ska jag plugga lite och ta igen.
 
Var en snabbis till affärn och pratade med moster och pappa, varit ett väldigt jobbigt dygn och behövde prata av mig lite och peppa. Ska plugga och sen ta en varm dusch och ta hand om mig själv. Efter jag snaerat huset. Idag kommer mamma hem från sin 40 årsresa i Thailand!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela