H&M fynd + rabatt

Publicerad 2013-12-11 18:44:07 i Shopping/New In,

Hittade massa fint på rean men eftersom min plånbok börjar bli tunn så får jag hålla in lite. Behöver en ny hood, har bara två gråa oversize och vill ha en mer figurnära, nu var S slut så fick bli M men H&Ms hoodies brukar krympa lite, speciellt om dem hamnar i tumlaren öven fast dem inte ska, sen var den fluffig innuti. Så mys! Ville dock hellre ha den beigea men eftersom den bara fanns i L fick det bli den mönstrade. Den är fin den också. 
 
Hittade sammetsleggings, som jag velat ha jätte länge, såg dem igår och tänkte att jag köper dem idag, men så hann dem ta slut i S!!!
 
Idag sprack mina svarta jeans, ska prova och laga men i alla fall, beställde dessa stretch twill byxor, ingen aning om hur det materiallet känns? eller kanske fast jag inte vet namnet på det? Får hoppas att 36 sitter bra i midjan och bra i längden. 
 
Svart kjol är alltid bra att ha, den ända jag har är det nitar på och kan vara bra med lite mer neutrallt.
 
Hittade dessutom rabbatt koder! 25% på dyraste varan ( därför hoodien gick från 170 till 124 ) och sen 50kr som dras från köpet. Jäkla frakten som ska till bara :(
 
Hade jag inte haft två bhlådor och så mycket trosor att jag inte hinner använda hade jag shoppat sånt också men men, var saker jag behövde så då får man passa på!
 
KODERNA 
25%: 0560
- 50kr: 1304
 
som ni ser gäller det på rean ;)

Kommentarer

Postat av: EN BLOGG OM 5 SYSTRAR - Systrarna Backström

Publicerad 2013-12-11 19:07:25

elin svarar: ja det är helt sjukt hur mycket godis det är.. Det finns även pickaboo i Kumla, Avesta Västerås, och hedemora. Men det är vi i Fagersta som har mest godis;-) Så, du får komma dit en gång!

Svar: Ja herregud ja det måste jag verkligen, späda på sockerberoendet lite ;)
Louise

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-12-11 20:33:37

Billigt och bra fynd!

Svar: Ja verkligen :)
Louise

Postat av: LucyDee

Publicerad 2013-12-11 20:45:13

Gud vilken fin blogg :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Louise

Postat av: Matilda Forslund

Publicerad 2013-12-12 15:17:01

Älskar din blogg!!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir <3
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela