Ny klänning sneak peak

Publicerad 2013-12-06 20:19:55 i Shopping/New In, Vardag,

Jag är i sånt himla konstigt mood just nu, jag vill shoppa massa snygga kläder, men jag hittar verkligen inga? det jag har hittat är tre festklänningar, två som jag visat förut och sen har jag fått hem en till från Nellys julkalender, sjukt snygg  men annars hittar jag inget, dock letar jag efter en crop top i svart UTAN krage men hittar inga i rimligt pris eller i min size vilken är sjukt irreterande!
 
 
Sneak peak på klänningen jag fick hem igår
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-07 13:48:04

Vart är den ifrån?:D sjukt snygg!

Svar: Tack <3 Den är från nelly, jag köpte den för 59 (org 199) här omdagens i deras julkalender, idag (7/12) är den nedsatt till 139 så passa på :D
Louise

Postat av: Maria Larsson

Publicerad 2013-12-07 14:49:48

Den där klänningen är så otroligt snygg!

Svar: Visst är den!!!
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela