Tio saker ni kanske inte visste om mig... eller

Publicerad 2013-12-05 16:15:32 i Outfit & Styling,

 
1 Jag är egentligen mörkblond och hade alltid vitt hår på sommaren som barn för att det vart så blekt, plus att jag hade korpsvart hår när jag föddes
 
2Jag vill verkligen fika just nu!
 
3Jag har pykologilektion nu.
 
4Mina favorit städer är Göteborg, Skövde och Västerås
 
5Jag kommer vara hemma as sent för jag måste vänta över en timme på nästa buss.
 
6 jag glömde plånboken hemma idag.
 
7jag beställer mer kläder via nätet än shoppar på stan just nu
 
8Jag har haft 2 kaniner, massa katter, en hund sen två katter igen och nu har jag två katter igen.
 
9 Jag gillar katter
 
10 JAG ÄLSKAR KATTER.
 
BONUS : Jag har körlektion imorgon och slutar skolan 11.20

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela