I GOT AN HANGOVER

Publicerad 2013-07-31 20:16:00 i Shopping/New In, Vardag,

Okej nej det har jag inte, inte druckit en droppe men har lyssnat på den låten och den har fastnat i huvudet.
har dock en väldig huvudvärk och har därför inte fått något gjort, skulle ha övningskört och gjort teori men det
orkar man ju inte riktigt när det stamar,blixrar och pulserar i huvudet, allt på samma gång. 
 
Fick paket hem idag också, från H&M som jag beställde i fredags eller lörsdags. En topp och overknee strumpor.
Jobbar imorgon, ledig fredag och sedan jobbar jag lördag-måndag men nästa vecka blir det endast måndag och fredag som jag jobbar sen blir jag ledig resten. Tisdagen den 13 åker jag till Skövde och den 16 till Göteborg. 
Längtar som fasiken!!
 
DETTA FICK JAG HEM IIIDDAAAAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela