Det är dags

Publicerad 2013-11-19 14:02:52 i Vardag,

 
Idag klockan 18.00 ska jag fixa naglarna hos Erika igen, har inte en ända kvar, känner mig naken, exposed. INTE OKEJ! fy tusan så ytligt jag är, vet dock inte alls hur jag vill ha dem, vill ha "mandel"formen jag fixa sist men sen får hon fria händer antar jag. Har några ledord bara sen är det stopp: Enkelt & sexigt. Äter kanske pizza med pappa innan även om jag ska bli nyttigare men aja. Inte så nyttigt att äta mikromat heller.
 
 
Mina förra naglar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela