Nyttigare vanor

Publicerad 2013-11-12 09:53:20 i Vardag,

Från och med måndag kommer jag dra ner på mina onyttigheter, inte dricka lika mycket läsk, inte svulla chips och godis i sammamängd, känner att det är dags men vet att jag inte kommer må bra av att ta bort allt, det mår amn inte heller bra av tror jag utan man måste få unna sig, jag får äta på Max, men jag behöver inte ta min vanliga beställning : Orginalmål utan ost utan kan ta deras nyttigare Deli mål, tror det heter så. Man behöver inte ta bort allt bara begränsa :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-11-12 18:54:17

Heeej! Jag ville bara säga att jag älskar din blogg och att du är jätte fin! Det skulle betyda jättemycket om du ville kolla min blogg.

Postat av: JoJo

Publicerad 2013-11-22 21:44:18

ååh vad gott det såg ut! :o
din blogg är sjukt fin för övrigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela