Lets go meow

Publicerad 2013-09-22 11:00:00 i Vardag,

 
 
 
Jag är som, vissa kanske förstått, första klassens crazy catlady och allt med katter är underbart och fint och därför älskar jag ROMWE! Jag typ dör av all cat-fab. Även om den här typen av plagg inte är riktigt min stil vill jag ha allt och är extremt sugen på den blåa och rosa katt toppen och kjolen med kissarna som sitter fint framför kameran. Leggingsen och cut-out Garter leggingsen  ( det blåa) är så himla fina men inget jag direkt skulle ha på mig, men jag är snäll och skulle ändå välkommna dem till min garderob. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela