Nageldesign

Publicerad 2013-10-27 13:42:00 i Outfit & Styling,

 
 
På tisdag ska jag fixa naglarna igen, äntligen! I fredags bokstavligen bet jag av sista nagel eftersom dem låstnat sista veckan, längtar som bara den och tänkte göra lite mer feminima och glammiga och lutar mot några av dessa över och med lite mer "klo" form. Kommer ta två timmar men sist jag la mina naglar i Erikas händer så vart det sååå bra! Vilka tycker ni är snyggast ? tänk er sista bilden med silverglitter istället för guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela