Kommentarer

Postat av: Mathias&Rebecca

Publicerad 2013-11-06 19:45:44

Ruskigt snygg!! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Tack detsamma :D
Louise

Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Publicerad 2013-11-09 20:45:48

Snygga saker :D

- Märket skapades ju ur punk- och skinhead-modet men var inte alls något rasistiskt i sig från början.
Jag tycker att kläderna är sjukt snygga och dessutom har ju märket i dag blivit ännu mer ”fashion” när kändisar som Rihanna och Rita Ora exempelvis bär det :)

Postat av: Amanda CL

Publicerad 2013-11-09 23:42:51

rosen var väldigt fin

Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Publicerad 2013-11-10 01:12:33

- Ja jag har ju tyvärr bara haft officiell fakta men uppskattar att du delar med dig! :) Själv hoppas jag på att symboliken eller stämpeln på plaggen i så fall kan försvinna helt, för jag tycker verkligen att det är ett snyggt märke!

Haha, nämen så ska du inte alls känna! Uppskattar verkligen att du vågar stå för vad du tycker - det ska man göra :D
Stor kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela