Mardröm, klocka och pizza

Publicerad 2013-11-04 18:49:11 i Vardag,

Idag är det ju egentligen Styling/Mode måndag som ni vet, men behöver kommer i fas med allt så temadagarna är fortfarande latenta, hope it´s okey. 
 
Min måndag började, knäppt, ställde väckaklockan på 06.00 igår och tänkte att jag skulle åka med mamma till hennes jobb innan jag tar bussen till skolan, 05.31 vaknar jag av en mardröm och tänker : Vänta, hade jag körlektion ? Tar upp datan, ser att jag har 3% ström kvar, den har alltså inte laddat under natten och ser då att min körlektion börjar 8 och inte 9 som jag tänkte, hade inte jag haft mardrömmen hade jag fått det stessigt eller förlorat 500kr för att jag inte dök upp på körskolan, men tack vare mitt obehagliga uppvaknande så kom jag ihåg.
 
Beställde en klocka i fredags, fick den idag, HUR JÄVLA BRA? TACK UR&PENN?
 
 
 
Pizzan jag åt igår btw, har inget annat att visa så w/e
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela