Myndigheter

Publicerad 2013-11-12 09:22:30 i Vardag,

Igår var en riktig tomultdag, hade körlektion på morgonen och inställd första lektion för att sedan få gå hem på sista, har endast två lektioner på måndagar so that sucks, Dem håller fortfarande på att bygga om i vissa salar och jag visste att jag inte skulle kunna fokusera på arbetet. 
 
När jag kommer till mammas jobb börjar jag bråka med trafikverket, både jag och mammas ringer och allt är kaos, så hade ångestattack efter attack, tills vi hotade med att anmäla dem och skriva till tidningarna, imorse när jag ringde var problemet löst. Hah! 
 
Efter alla samtal igår så bjöd jag, pappa och min bror på pizza eftersom det var farsdag i söndags, på kvällen på Andreas också vilket var precis vad jag behövde efter den hemska dagen jag hade igår.
 
För övrigt går det rätt bra med Vanilla och Happie nu, yey!
 
 
Vanilla 8 veckor
 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2013-11-12 12:38:52

så söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela