Skolprojekt- Shopping handbok

Publicerad 2013-11-26 17:10:00 i Inspiration,

ÅH fick en eureeka idag vi ska göra en E-bok i skolan (igen) sist gjorde jag en om kattraser och nu ska jag göra en handbok i hur du shoppas smart, taktiskt och billigt! I E-boken ska jag lista och göra filmklipp där jag berättar mina tankegångar samt göra research ang. vad konsumentverket säger etc. kommer bli väldigt personligt men väldigt bra hoppas jag. Något som skulle vara intressant att lägga upp på bloggen kanske ? 
 
Detta kommer troligen bli mitt gymnasiearbete också eftersom det ska vara klart vecka 5 och jag har inte ens börjat, opps. Men eftersom jag ska göra en vetenskaplig rapport så känns detta helt okej faktiskt får se om just videoklipp passar med min handledare men får se om jag kan lösa det. I rapporten kan jag få med idelaen och hur vi förväntas spendera i vardagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela