Tatuering

Publicerad 2013-11-04 20:37:53 i Inspiration,

Jag har flera idér på att tatuera mig, alltid haft och alltid velat, blir väl så när ens far är väl tatuerad och mamma som har en, plus alla andra vuxna som man haft runt omkring sig som spetsat in bläck i huden, men ett genomtänkt motiv, som är bra gjort och med en innebörd är ju såå snyggt!
 
Jag är glad att det är 18 års gräns, tycker det är löjligt när man håller på och tatuerar sig innan, speciellt i yngre tonår (13-15) och bara för att jag är 18 år så hetsar jag inte men det pirrar lite, har flera motiv jag vill ha som jag har en anknytan till, som har en innebörd, jag jobbar bara på detaljer och placerings i nuläget.
 
Men det kostar, jag tänker inte gå till någon som "hobby"tatuerar, ska man tatuera sig så ska man gå till en kunnig, i alla fall när man är ung. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela