Hello ikea

Publicerad 2013-10-25 20:27:00 i Inspiration, Shopping/New In, Vardag,

 
Är på jakt efter en ny säng, vilket jag varit i över ett år, en 90 säng känns inte direkt kul och tänker långstikgt när man flyttar hemmifrån osv. Nu är det så att min farfar var möbelsnickare vilket innebär att vi har saker han gjorde, bland annat sängar, hemma hos min pappa är både pappas och min egna dubbelsäng gjorda av farfar, men den jag har hos pappa är rätt tung i utseendet och nja, känns inte rätt riktigt, så min far håller på och plockar ihop en säng som finns ute i verkstaden.
 
Men.. alltid bra men en back up plan och hittade några urrrrr fina sängar på IKEA framför allt så är dem rätt billiga om man tänker på att man måste köpa madrasser, nya täcken och kuddar etc. Gillar verkligen den billigaste, inte bara för priset utan allmänt i utseendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela