Köpt kattunge

Publicerad 2013-10-15 18:05:03 i Vardag,

Mamma och jag har ett tag velat ha en till katt just för Happies skull och i söndags kollade vi på en kull och vi tingade en. Ungarna är bara 7 veckor och så himla små, söta och livliga och vita. Rasen är Birma och Norsk skogskatt så dem var alla lite fluffiga. Jag fick välja vilken jag gillade bäst och det stod mellan två honor som var vita. Ena var lugnare och den andra busigare. Den busiga heter Sophie just nu och det var henne jag valde, Nu ska hon få heta Vanilla. Längtar till vecka 46!
 
 
bilden är från ägarens annons.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-10-15 18:47:50

Sötaste jag sett alltså :O<3

Svar: Tack, längtar tills hon får flytta hit :'D
Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela