Middag

Publicerad 2013-10-18 14:58:00 i Vardag,

Idag kommer jag ha en mycket trevlig kväll, ska nämnligen hem till min lillasyster och äta mat,
träffar knappt varken henne eller Sussie och hennes sambo Anders vilket, vilket i så himla tråkigt eftersom Sussie har varit väldigt viktig för mig under åren och gett mycket stöd när det varit jobbigt med skola och alla dessa tonårshurmoner :3 Vi ska få äta korvsoppa och hennes vitkålssallad, ååh himmelriket! 
 
Just nu ligger Happie och sover i min underklädeslåda, känns inte jätte fräscht men hon är så söt, tur att hon är inne katt i alla fall!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: lara

Publicerad 2013-10-18 18:43:04

HEJ fin blogg du har hälsar katten Lucy, mjuauu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela