Onsdags recept

Publicerad 2013-10-09 10:52:18 i Vardag,

Hello people!
 
Haft en liten blogg paus men kan nog säga att min update här på bloggen ändå inte kommer
vara tipp topp men något per dag ska jag fixa, dessutom har jag shoppat och beställt på ebay så
kommer finnas anledning till det nu. 
 
Slutar 11 idag och har just nu historia, kul men kännes mig så hemskt omotiverad, ärligt talat tror jag att min depression ligger och lurar, känner igen symptomen och tror att det är just den som börjar komma tillbaka.
Därför jag inte orkar blogga, göra saker överlag, äter dåligt och sover så extremt mycket utan att bli pigg.
 
Ska äta lunch på skolan, gå lite på stan sen efter det körlektion, plugga teori med min kusin och se kommer jag hem och ska äta samt blogga och vila. Hoppas jag.
 
 
 
Glöm inte att följa mig på instagram, louiseberghh eller tryck på knappen i menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela