Pluggar

Publicerad 2013-10-21 13:46:41 i Vardag,

 
( instagram bild )
 
Idag var sista lektionen inställd så hade bara kulturhistorian och känns så bra för fick faktiskt någonting gjort 
under lektionen vilket har varit svårt för mig den senaste tiden. Eftersom lektionen var inställd bestämde Johan och jag oss för att ta bussen till Max och äta lunch där och herregud så gott det var.
 
Nu sitter vi på Storken i Uppsala, fullt med folk, med våra macs och pluggar ( ja, även jag ), Johan dricker kaffe och äter en kanelbulle och jag som befinner mig i matkoma dricker iste med persikasmak. Så gott, älskar iste eftersom det är 
så svalkande. Ska väl sitta här till staxt efter fyra innan jag tar bussen till Tierp, ska till Andreas.
 
Imorgon ska jag till läkaren, äntligen, och ta massa prover och reda ut mitt blodvärde, ska kanske fixa naglarna också, men blir tight med tiden, tappat 4 av 10 naglar nu så händerna är inte super snygga direkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela