VET VAD JAG SKA UTBILDA MIG TILL

Publicerad 2013-10-01 19:06:00 i Inspiration, Vardag,

Jag har kännt stress över vad jag ska göra efter gymnasiet och det har varit frustrerande.
Men idag satt jag och kollade massa roliga kurser och blev frälst i två stycken som jag ska göra, jag ska utbilda mig till hudvårdsterapeut och massör, hur bra verkar inte det? Jag tycker ju att det är jättekul att hålla på med skönhet och vem gillar inte massage? Jag är sjukt dålig på hudvård och att ge massage, men då lär man sig ju!'
 
ps, jag har fortfarande en liten bloggpaus och är med akriv på instagram men  något ska ni ju få iaf <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela