Some shopping

Publicerad 2013-09-25 18:14:21 i Shopping/New In, Vardag,

Idag hade jag en lektion och det var psykologi, dock är den kursen rätt seg just nu, än så länge har vi bara pratat om sånt som jag kan i sömnen efter att ha gått hos kurator, psykolog och BUP sen jag var 10 år så ja, det är vardags föda för mig så just nu är det en snooze faktor, slutade 09.40 sen satt jag på waynes och gick runt på stan och fick med mig lite fint. Sen kvart i ett hade jag körlektion. KUUUL DAG
 
Fick låna min kusins dusch idag också, har fortfarande inget vatten här hemma och det var underbart att ta en varm gosig dusch, så skönt, sen var hon snäll och skjusade hem mig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela