söndag söndag

Publicerad 2013-09-22 09:30:08 i Vardag,

Nästa vecka kommer bli fullsmockad, asså sjukt. Måste plugga som ett as, vi har fortfarande inget vatten så måste åka till min moster eller kusin och duscha, jag ska ha tre körlektioner, fixa naglarna och jobba på mitt projekt arbete som ett djur. Hur mycket kommer jag göra? Antagligen ingenting. Fuck. Måste starta mina F-prövningar, JAG ORKAR INTE. Slutar säkert med att jag inte kommer kunna ta studenten :))))))) 
 
God morgon förresten alla fina läsare ! :)
 
psst, jag har ett linne på gifen, det är nude färgat så syns inte. ok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela