Utmattad

Publicerad 2013-12-02 22:07:57 i Vardag,

Har haft lite bloggpaus och varit så trött och utmattad! I lördags var Agnes här och vi kollade ikapp på Paradise Hotel så står i valet och kvalet om jag ska kolla på det ikväll eller inte. Älskar Paradise Hotel, kollade på norska versionen som gått tidigare i år  (om man har viaplay) så är as pepp tills allt drama kommer börja, ska bli kul att se Paow mer också. Men är såå trött och orkar verkligen inte med något alls. Skulle köpa ett spel åt min lillebror ( kostade 80kr så vafan) så orkade jag knappt knappa in siffrorna. 
 
Tog mig tre timmar att publicera detta inlägg. NIIIICE.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise

Namn: Louise Bergh Ålder: 18 Bor: Utanför Uppsala Gymnasie/utbildning : GUC, estet media- Digitalt skapande Jobb: Butiksbiträde Gillar: Katter (massor) smink, piggelin, piercing, tatueringar, gamla saker, vampyrer, skräpmat, frukt, färg och snyggt hår.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela